every little thing

vilken jävla otur man har i livet nuförtiden. jag som tjatat om att jag aldrig blir sjuk och nu åker jag på allt på samma gång.

gick ner till mamma imorse.
fick tag i en jourtid till tandläkaren.
kom dit och snabbt konstaderade läkaren att jag har en allvarligt tandinflammation, så måste kontakta och gå till min ordinarie tandläkare snarast.
fick också en tio dagars antibiotika kur.
tur man jobbar i helgen så ingen alkohol rubbar min kur.

så nu måste man till tandläkaren och betala miljoner på tandläkarvård, fan vad tråkigt.

kom till jobbet och har jobbat mitt pass.
en intressant eftermiddag måste jag säga, men aldrig fullständig dock.

kom hem och har gjort en lyx kvällsmat, det förtjänar man som sjukling.
sett på desperate och sen min all time favorite christine.

nu ska det bara tvättas av lite smink, bortas lite tänder och tas lite medicin.
imorgon bitti är det tvätt, usch och fy men det måste ju göras.

på fredag blir det enchiladas och idol med sändra dee, mösigt värre....

längtan till den 24e är olidlig, hoppas tiden går fort!

nu är du borta, du ska allt få se att det inte är som du tror.
jag är helt ärlig, jag är trött på situationen.
vill ha nya tider.
önskar mig all lycka och dig.
nu ska jag inte fastna i kvicksanden mer.

hej svej gott folk!

every little dream, i dream about you
(carlene carter - every little thing)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0