efter regn kommer solsken

oh vilken stressad dag det var igår.

hade sandra över på frukost.
super stressade ihop en kycklinggryta som jag själv inte åt sen för jag mådde illa, men jimmy åt upp hela sin matlåda han fick av mig.

hade så ont i magen igår på jobbet, har väntat på mensen säkert två veckor nu men den tycks inte vilja komma (och nej jag är inte gravid ).
men jag överlevde.
kom hem och la mig framför två nya avsnitt av gossip girl och one tree hill.
pratade med anna och sen somnade jag som en prinsessa.
oroligt men sött har jag sovit, jävla mage som bråkar.

idag mår jag bättre, magen är svullen men det gör inte lika ont.
har tagit hand om disken och duschat så nu ska jag tralla ner till stan.
systemet och köpa mig en flarra för att ha hemma......

jobb 15-20.15

sugen är jag, DET VET DU!

hästa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0