då var veckan snart slut

det är torsdag och jag mår kanoners.

en guldstjärna till mig från min boss för att jag inte var på platens igår, är ju lov så en så bra platensonsdag lär det ju inte varit. eller intalar mig själv det i alla fall.

kom hem igår kväll och stekte mig hamburgare med alla goda tillbehör, mums så gött det var. satt framför tvn och bara slappade.

gick ut och rökte i jeffans skinnjacka jag lånat av han, den är ju rätt snygg så ska nog ha den i helgen!
pratade en vals med nanna, satt lite framför datorn och sen somnade jag.

idag har jag redan hunnit lägga i första tvätten som jag får stressa mig igenom idag eftersom jag ska börja jobba mitt i tvätttiden.
stekt pannkakor som jag ska ha till matlåda imorgon och till lunch idag och sen även hunnit duscha.

bara kläder och smink kvar sen är det 11an från rese till tallboda centrum för ett kvällspass med grisen.
får se om det blir kvällspromenad hem eller om vi latar oss med bussen.

hjälp någon?
imorgon är det mat,idol och vinkväll för mig och sandra.
vad ska vi äta?
hmm...vi är lite sugna på lövbiff men om ni har andra bra förslag så ge oss gärna dem.

imorgon är det helg, gött!

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0