veckans sms, eller hitills till...

nu uppmanar jag er, kan ni skicka ett mer underbart sms, ett sms som får mig att bli helt varm om hjärtat och le som bara den som detta:

hej vännen..kom och tänka på en sång.."vad gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dig? det var alldeles för länge sen vi sågs! " hoppas allt är bra så ses vi förhoppningsvis i jul, puss.....

hmm vem tror ni du då skickade mig detta underbara sms??

gud det var slitsamt att börja sju imorse, men ännu värre var det nog för jeff som jag fick ringa och väcka två gånger och ringa än tredje gång för att se så han var på väg till bussen.
två trötta nattan & jeffan på jobbet vid sju i alla fall, men hårt jobbade vi.
hela dagen har rullat på rätt snabbt, skönt.
jag ska ju spendera hela helgen där.

kom hem för ett par timmar sedan.
sprang förbi ica vasastan, och dit ska jag fortsätta springa i ett..världens pudding där i kassan..yummy!
köpte lite chirre och dirre som sandra och jag ska smaska på ikväll, hon jobbar kväll så blir lite sent för mat så vi hoppar den delen.
själv har jag nu rensat och städat i ett par timmar nu, ska fortsätta när jag bloggat färdigt.
lagt kyckling filéna på tining så jag kan slänga ihop en matlåda snart med.

idol idag, och rabih ska sjunga en gammal favorit låt till mig, kan inte bli mycket bättre en fredagskväll...

ps. det var dr (eller soon to be ) martin lagmo, min gammle räv till vän (8 år nu) som skickade mig det underbara sms'et. tror ingen av er kan toppa det denna veckan, men ni får jätte gärna försöka, är ju ett par dagar kvar av denna vecka.

hästa!!

och här får ni standardbilden på mig och lagmo, har desvärre inte så många mer på datorn.



vackra människor.
vacker vänskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0