tjurpuppan

vilken jävla pissig tisdag jag har haft.

den började tidigt, latade mig med bussen ner till mamma.
åt frukost,badade,läste tidningarna,kollade på våra bästa år, gjorde pannkakor och bara njöt.
vid halv tolv tog jag bussen till jobbet, helt slut och jag hade inte ens börjat jobba då.

låg och halv sov på lunchen.
tjurade lite till och från hela dagen,mest suckade jag.
jeff och jag gick och högg lite mot varandra, tills han på eftermiddagsfikat gav mig en bitch slap (ej ordagrant), han provocerade fram ett bråk, och det fick han.
"jävla idiot,prata inte med mig" fick han tillbaka....
sen slutade jag prata med han, känns som jag och martin på högstadiet.
när jag inte vet hur jag ska hantera en situation eller om jag är för arg för att säga något så slutar jag alltid prata med personen.
vet ju att jag måste prata med honom, men inte idag och kanske inte imorgon..heheh!!

skönt att stänga med claes, en glad person.
hann med den tidiga bussen hem till sandra.
middag och lite efterätt framför tv'n..min älskade fru.
hon blev så svartsjuk när borga ringde och vi pratade och skrattade en lång stund.

alexandra kom med två riktigt bra erbjudande som vi båda kan behöva
1. utgång imorgon nathalie, det kan vi behöva?
2. lars winnerbäck + utgång 11e december?

mitt svar.
1. hell yeay, om borga cashar in imorgon så ska vi gå ut..jag håller tummarna!
2. vi avvaktar lönen och ser, ser den bra ut så köör vi!

kom hem efter christine och har nu precis sett klart nya avsnitten av gossip girl och one tree hill, bästa med hela tisdagen.

imorgon bitti ska jag hem till mammi, träffa sandra för en runda och lunch på stan, jobba och sen kanske utgången med borga som återstår att se.

torsdag norrköping med shopping och lunch med mormor och syster
jobb på kvällen

fredag jobb och en lugn kväll

lördag jobb och sen kanske utgång

söndag ska jag städa och slappa


This time
You should take me away
To a new place
Where we just might
Keep the night on the sky



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0