systrarna ekström.

och vad jag var trött imorse, riktigt sjukligt trött.
mamma ringde mig, då vaknade jag till lite.
sms'ade med syster och då var det bara att hoppa upp ur sängen för hon var redo för att fika.
snabb dusch,snygg makeover och sen vandrade jag in i kylan till stan.

fika på espresso house..mumma och mysigt!
ett varv på stan som resulterade i precis ny upp plockade leggings på vila, jag gillart.
när vi tröttnat gick vi hem till syster.
åt cheeseballs och kollade på glamour.
mamma kom över en sväng när sara var på scouterna.
dem var irriterade över mitt spegeltittande och bra självförtroende, jag skyller på att jag är så fullt ut genuint glad..och då har jag bästa självförtroendet!
sandra och jag avslutade kvalitetstidssagen med snygga hiphop danser som vi övar in inför festen på lördag!
stackars marlena som fick se oss på webcam, men hon fick sig nog ett gott skratt i alla fall.

tog bussen hem.
diskade mitt diskberg och satte mig framför fotbollsgalan.
haft sjukt bra samtal på msn under kvällen, jag gillart.
snart olso, och planerna är gjorda.
maria & natta kväll på fredagen och inflyttningsfesten hos carro & martin på lördagen, det blir så bäst med en helg i oslo...i gotta a feeling!

nu ska jag sova, ska upp tidigt och gå till ica och se om snyggingen jobbar.
köpa lite ägg och göra matlåda innan jag sen ska åka för en hel dag på jobbet.

varför är du så här mot mig nu, är min lycka nu din sorg? fattar ingenting, kanske bäst så!

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0