skäm bort mig bara

jag vill inte gå upp, min kropp är alldeles för sliten för att gå upp ur sängen med.
annica sa något bra, kissa och ta maten till sängen och ligg kvar...men nej jag borde gå upp nu.

ska äta någon frukost, klä på mig, vandra ner till stan rättare sagt hem till mammi, slänga mig framför tv'n där och sen ringa mormor på jobbet och informera henne om att jag ska med henne och morfar hem när dem slutat jobba.
berätta för mormor att jag behöver bli ompysslad, bli matad och få matlåda till jobbet imorgon.
spendera kvällen i slaka, mitt i skogen och med tre hundar, det är precis vad jag behöver.

jag är lite nervös, jag vet inte varför men jag hoppas på under men tror det kommer bli magplask.

aja, frukost var det..lite sent men bättre förr än aldrig!
hästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0