she works hard for the money

slutet på veckan.
jag avslutar den med bravur, nybakade scones /nybryggt thé framför nedladdade brothers & sisters avsnitt.

repeat lyssnade på donna summers, she works hard for her money innan jag tog mig själv i kragen och tog mig till jobbet för några timmar där med klas.

fått 17tusen sms av en främling, en jobbig främling som jag hoppas fattar...i'm just not that in to you.

vart lite chockad när jag berättade för nanna att jag fått upp ögonen för en människa som jag sett i 8år, men som jag först nu börjar se annorlunda.
det ska inte satsas utan tillsvidare ska det iaktas,funderas och kluras på.
kan vara the moment bara, så kan det vara.

jag vet inte vad det är med mig, men alltid när jag är så här lycklig så blir jag party konstant.
fick sms av frugan att hon med var det, illa illa.
planerna för dem två kommande är ju redan satta.
nästa helg vore det riktigt roligt med harrys, lite oxfilé istället för helgens lammkött.

kanske ska börja forma bloggen som en kontaktannons och se om någon fastnar för än..
typ...

om det är någon kille som läser så har ni idag tre av mina vänner att välja mellan, vill ni få kontakt med dem så kontakta bara mig.
imorgon måste ni också läsa för då ska sara och setterbergs annonser ut på bloggen.

alexandra:
http://metrobloggen.se/borga



en jätte go tjej i 21års åldern.
hon pluggar på valla folkhögskola för att inom en snar framtid börja sin yrkesmässiga framtid och ta sig ifrån linköping.
extra knäck, jajemän det lägger alexandra ner timmar från sin fritid på, hemköp innerstan har hennes vackra ansikte sittandes i kassan på vissa utvalda dagar, då skulle du komma in och förgylla din dag med ett leende från henne.
hon bor hemma hos pappa med sina bedårande systrar, vem tackar inte nej till bekvämligheten hos m.borg liksom.
hon letar efter en pappi som gulletussan skulle sagt då hon är ett enormt mia & klara fan.
en man är vad hon söker och behöver som kan tillfredställa henne på alla plan som känslomässigt,sexuellt och intellekt.
det skulle inte vara ett minus om du kunde spela gitarr och lära henne ett och annat ackord eller om du pratade någon fin dialekt kanske så som göterborgska.

nanna:
http://metrobloggen.se/nannizen



oh min nanna.
min lilla tv råtta, en som behöver bli swept of her feet som tjejerna i filmerna blir.
nanna är född samma år som mig, 87 och fyller nästa år 23 år.
hon gillar barn starkt, trots hennes hårt slitande au pair år i usa.
sjuksköterska var ett naturligt val för nannas plugga-vidare-val som hon påbörjade för snart ett år sedan, tråkigt nog är det 80mil ifrån hem, men nu har hon ju två hem och det är ju aldrig fel.
två hem,körtkort,ica kort, extra jobb..undrar inte om hon läser svenska damtidningen med..hehe nejrå det är fortfarande hänt exta eller vecko revyn där.
med nanna kan du laga en god middag, eller baka en god kladdkaka framför en nedladdad film eller ett idol avsnitt då nanna är väldigt hemkär av sig och när ni är redo för lite luft så tar gärna nanna en promenad i det friska, helst med en jätte hund som sliter lite i kopplet.
ps. glöm inte näsdukar, nanna är nämligen allergisk.

sandra:
http://sandradees.blogg.se



min egna lilla östgötska fru, henne ser jag helst att jag får ha henne helt för mig själv men om jag måste dela med mig så gör jag väl det.
sandra är underbar, helt jävla fantastisk.
skulle hon inte vara min bästa vän så hade jag älskat henne 365 dagar om året hela livet om jag som sagt vore en dude.
ljungsbro flickan som faktiskt till skillnad från många andra hade en svart kompis när hon växte upp.
för sandra spelar det ingen roll om du heter anders från åtvid,kalle från vidingsjö,achmed från berga eller somalien från skäggetorp.
med sandra kan du sjunga singstar i hennes lägenhet, äta mcdonals en söndagskväll, gå ut ett gäng på lördagen, kolla på idol på fredagen eller åka till ullared på måndagen.
hon är lätt och älska och när man väl börjat så är man fast och slutar aldrig.
tar du inte din chans nu så kommer någon annan snart göra det, och då är hon tagen och du står där med ditt livs störta misstag att inte lärt känna denna personlighet.
såna som sandra, dem växer inte på träd.

jag tänkte skriva mitt eget namn här och en liten nathalie annons men jag hoppar det.
det finns så mycket jag vill få ner, inte om vem jag är utan vad jag vill ha.
men jag får klura på det och så får det bli ett eget lite inlägg någon dag.

Nothing left for me to say
There's no more wicked games to play
It's time for me to walk away
I am allright

I feel like I'm on a high
A new beginning that is my life
I'm turning to the rythm of the night
I am allright

The music is making me growing
The only thing that keeps me awake is me knowing
There's noone here to break me or bring me down
And noone here to hurt me or fool around

I have no more time for you to hurt my feelings
Done enough to prove I'm all that I believe in
We are at the end no more stupid lies
I'm better off without you here by my side

So no there is no longer you and I

Don't care what other people say
I know you fool around all day
Now it doesn't hurt me anyway
I am allright

And when the day turns into night
I'm in a club forgetting you and I
And when I'm think of how you treated me
You proved me right


Kommentarer
Postat av: Borga

haha NATTA, du är för sööööt!! du vet hur man ska skriva en riktig kontaktannons du haha, hoppas jag får nått svar ;) vem vill inte ha en tjej som bor hemma hos M.Borg liksom ;) hahahaha du är underbar, looove uuu!!!! PUSSSSSSSSSSS

2009-11-16 @ 11:44:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Borga
Postat av: Miss S

You are crazy, girl! :P

2009-11-16 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0