sanningen gjorde inte ont

oj oj oj...
vilken fredags kväll.
efter fikat på jobbet åkte jag hem till mammi.
big sis and lilsis bakade brownies.
jag tvingade på mig hem till syster sen när hon skulle hem.
systerkvalitetstid men medans sandra badade,målade naglarna och lagade mat så pratade jag med borga.
tack för att du finns tjejen och jag säger det en ny rasmus är vad behövs och lite löve, men det kommer snart tills oss underbara tjejer.
vi är för bra!
kollade på idol en snabbis, jag drack ett par groggar.
vi gick till la scala och underhöll kussen när hon jobbade.
sandra gick hem rätt tidigt, men jag stannade..jag klarar mig alltid.
hjälpte mikael med leggkontroll på dem små söta trollen.
blev nog bästis med alla, sköna typer.
vet inte hur många vita ryssar jag hade druckit innan det stängde.
kussen ville hem, jag ville vidare så den andra bartenderna 91an emelie sa att jag kunde hänga på henne till platå.
kan inte minnas sist jag hade min fott på det stället.
vakten som i somrades jobbade för mig, hade blivit arrogant och otrevlig som dem flesta blir på det stället men underbara rara zara stod i entrén så man gled förbi gratis, tackar tackar.
vi drack, vi dansade och vi minglade.
stötte på mina lilla syssling, eller lilla och lilla hon är ju 18 nu, men lilla adam har jag för mig är född 93 som sprang runt där inte, har ju växt upp med han så jag borde ju veta men det var riktigt roligt och träffa honom.
vad folk det var och inte en jävel kände jag igen, visst att dem är små men ändå skönt att det var kändislöst..lite nytt.
emelie ville att vi skulle ta en blow job shot vid halv tre, och jag bangade inte.
godaste jag druckit på länge trots att bartendern sög på att sälja och bara sa hur äcklig hon trodde den skulle vara.
104 kr för en blow job som brukar vara gratis, det där får styras upp.
fyllekäk på hakepi men rätt intressant människor.
följde emelie till hennes nattperson och sen vandrade jag hem.
telefonen ringer precis när man kommit hem, ja då var det somins fyllesamtal som vanligt då.
vi pratade, la på.
han ringer en andra gång, vi pratar och lägger på..men ni tror inte karl fan ringer en tredje gång med och då fick jag säga till på skarpen att jag var full och trött och
nu vill mammi sova.

pratar med nanna i telen nu, ska snart ner till mammi och köpa pizza.
kvällen ska spenderas hos sandra, och sen utgång.
pepp för vad ska komma skall.............................................................

hästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0