multitasking

hatar måndagar, jag älskar att jag är ledig men resterande gillar jag inte.

sov ut idag för första gången på länge.
i lördags var jag ju på harrys med borga och dansade järnet på schalger golvet hela kvällen.
vi somnade så sött tillsammans i min säng.
sov ut.
jag lagade mat till oss.
jag gick hem till mamma och hon åkte hem.

sen möttes vi upp igen för new mooon på bio och en snabb fika.
vilken bra film, nu måste man dock vänta ett år på nästa och det suger.

kom hem och somnade typ direkt, så idag är första dagen jag sover ut på en hel vecka.
gick hem till mamma och väntade på att sandra skulle sluta jobbet.
vi tog en lätt lunch på chiccolata och sen skiljdes vi åt för att gå hem till var och en.

jag har kollat på the hills avsnitt, dem nya.
justin bobby är förklaringen och audrina är spegelbilden tillsammans med holly och hennes problem.
tänk om någon skulle sätta sig ner så där med mig.

har även hunnit och handla för att sedan köra lite multitasking i köket.
diska,laga matlåda,göra kvällsmat och baka en kladdig kladdkaka på samma gång, det kallar jag MULTITASKING.

nej nu ska jag snart sova, imorgon ska det tvättas kl 8 och sen börja jobba 12.

jag vet vad jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0