min räddare i nöden

är faktiskt inte så trött som jag borde.

12½ timmas jobb senare.
en bra arbetsdag.
stressig som bara den, men jag klarade det utmärkt!
fick fin fint sällskap av jimmy lagom till middagen, min räddare i nöden. hade en trevlig pratstund, som alltid. han är min absoluta manliga favorit, ska bara se till och tjata tillräckligt på han så han joinar utgång på julafton...en födelsedag utan han, det går ikke.
pratade nog ihjäl alla kunder idag, var på riktigt prathumör..mina älskade kunder.
gillar starkt den kunden som gav mig grr blicken (han är dock gift och har barn) men ändå, gillar blicken...
fick skjuts av jenny till brandstation,  jag mötte upp sandra som med hade slutat så tog vi följe hem.
har precis göttat mig en massa framför ett riktigt starkt grey's anatomy avsnitt.

snart blir det sömn, hoppas det blir en bra nott trots aj ajet i halsen.

på två dagar, ibland kan jag bli förvånad över mig själv och mina egna känslor.
borde ju vara van att saker och ting förändras snabbt.
jag är nog bara rädd att släppa taget helt, för då är man tillbaka på noll.
men jag är känslolös, det är en fin gräns mellan kärlek och vänskap, men när man vet då vet man vart gränsen går.
kan inte leva utan dig, men vill inte leva med dig.
du bleknar för varje dag som går, finns inte mycket kvar nu.
tro,hopp och kärlek har förvandlats till insikt,förståelse och glädje.

we've lost what we had, but found something new from something old.

oh det får jag ju inte glömma, nanna kämpa för att bli veckans sms.
"kära julenisse: kvinnan som läser detta är grym,underbar och stark.
och jag tycker om henne väldigt mycket .
hjälp henne så hon klarar att leva sitt liv fullt ut.
jag ber om att du hjälper henne att lätta på sina förväntningar på sig själv.
låt henne lysa upp mörkret,som den solstråle hon är.
beskydda henne i alla tider.
lyft upp henne när hon mest behöver dig och låt henne veta att när hon är i din samvaro
så är hon alltid i trygghet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0