kommer du sakna sandra?

jeff frågade mig på bussen.
klart jag kommer sakna frugan nu när jag åker på semester.

men som tur är så är hon här med mig nu och har varit sen jag kom hem.
spotify musik och popcorn.

07.10 imorgon åker jag för en underbar helg i oslo.
ska direkt till marias jobb imorgon när jag är framme.

nej nu ska jag vara social så inte frugan blir arg på mig.
hann inte ens skiriva klart menningen innan hon ropade på mig ilsket om att hon inte får någon uppmärksamhet.

hehhe måste bara tilläga att när jag loggade in på cp msn som bråkat med mig i en veckas tid nu så kom det upp ett meddelande från i tisdag från jeffan som inte poppat upp förrän nu.

du kommer alltid vara min vän! bara så att du vet!

det gjorde mig dag!
finns inget bättre än vänner.

ha en bra för helg för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0