jag vill jag vill jag vill

vilken underbar start på veckan.
inte riktigt så den skulle behövt starta, hade behövt sanera lägenheten!
men istället så...

ringde jag syster tidigt imorse.
hon satt hos sjukgymnasten och väntade på att liza skulle bli klar.
mötte upp dem nere på nya fiket fräcka fröken och lyxade till med en kyckling och fetaoströra baguette med varm choklad, underbart gott!
tog bilen till en mattaffär i hackefors och sen begav vi oss till ikano.
sanna kom dit självmant och mötte upp oss.
shoppade loss på ett naglack,puder och en mascara.
johanna var även hon på ikano med lilla wilma så en stund med dem spenderades.
när vi var klara på ikano så åkte vi till geggetorp centrum.
köpte mig en matlåda och skurtrasor på klädjätten och drömde mig bort inne på blatteaffären bland alla goda kakor, fårostar och kryddor.
inhandlade kvällens middag på willys och sen åkte sandra och liza till klippet medans jag och sanna åkte till stadium.
sandra åkte hem medans vi andra åkte till sanna för att tillaga våran bacon gryta med bandspaghetti.
hehe tillslut satt jag,sanna,tony,liza,sannas lillebror micke, hans tjej mikaela och deras vän och tjockade ihop oss i soffsettet.
vilken bostadsrätt dem har sanna och tony, var skapligt avvis.
måste med hitta någon att leka samboliv med, vill ju så gärna det nu.

gick hem strax efter ullareds början.
ringde min sandra och beklagade mig om hur avvis jag var och hur livet suger ibland.
hon kom hit efter jobbet och har dj'eat mig lite nostalgi 90tals musik medans jag har stått och stekt raggmunk med bacon till min matlåda imorgon.
även ikväll tog vi oss ett provsmak.

det var som jag och sandra sa, det är tur vi i alla fall har varandra i ur och skur.

nu ska jag se klart min UNDERBARA film, som ni alla måste se.
boy a.
brittisk men en av dem snackar skottska och ni vet hur jag blir då, alldeles flåsig och dan.

imorgon blir det jobb 12-20.15

att du inte inser vad du redan har mitt framför ögonen på dig.
hade aldrig gjort samma misstag som dig.


ps. sofie, om du fortfarande läser min blogg.
imorgon lovar jag att du ska få ett sms, för ses ska vi bane mig göra i veckan eller i nästa.
det är verkligen på tiden för det.

hästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0