invigning av min brödrost

borga, jag är okej.
eller inte bara du, känner hur depp bloggen varit den sista veckan men det är för att jag själv varit det.
ingen särskild eller inget särskilt som hänt, alla har såna perioder har jag hört.
för att känna riktigt glädje måste man uppleva riktig sorg.
eller för att vara glad så måste man vara ledsen ibland.

blir alltid deprimerad när ingenting händer.
inga nya människor, ingen karl, inget ragg, ingen fest, inget nytt till garderoben...inget av allt det som sätter lite glädje på tillvaron.

behöver krypa i platå trappan och fråga folk om fem kronor, det är vad jag behöver....
eller springa runt på karl johan och snakka sjicklig fylle norsk och kline med en norsk gutt...

jag deppar bort denna vecka och sen limmar jag fast ett leende på mina läppar ändra fram tills 1a januari.
för då vet jag att jag brukar deppa ett tag tills våren kommer.

men ni som känner mig, ni vet att det är ingen allvarlig depp,bara tycka-synd-om-sig själv-period....

imorgon ska mamma nathalie morgontvätt,städa,diska,laga lunchlåda till fredag, laga lunch och även baka en kolatårta till jobbet.
jimmy har semester torsdag och fredag så jeffan ska vara chef, det ska firas med en tårta och sen ett peppbrev som ligger och väntar på han på personlrumsbordet.

önskar jag fick såna söta pepp mejl, kanske skulle sätta dit ett leende under en hel dag faktiskt..hehe!
men åh andra sidan så får jag ju sjukt söta kärlekssms av sandra ibland, tex om du rör min *pip* så tar jag ut skilsmässa

ps. har invigt min melissa brödrost idag, äntligen!

nu ska jag nog mysa med filmen lars and the real girl

puss & krams skumbanans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0