inside these lines



har hittat denna underbara låt, kommer bli min nya höstlåt som ska spelas varje kväll innan insomning.
låta tårarna rinna och dagens bekymmer följa med dem.
andra dagen i rad.
jag är så kluven i mig själv, jag vill känna lycka och glädje.
men den lyckan och glädjen skulle leda till min sorg.
men kanske det jag behöver, se hoppet försvinna för alltid.

jag behöver se hoppet,glädjen,lyckan.
fly.
till olso.
landet som får mig att må som bäst.
i oslo grät jag tårar, men inte som dessa.
i oslo var jag fri,lycklig,glad,kär i livet, kär i människor, jag träffade underbara människor.

det är oslo och platens onsdagar som får mig att fly från vardagsbekymmren.
underbart!

känner mig instängd i mina egna känslor.
jar tar mig inte ur.
försöker slita mig loss.
men banden är för hårda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0