i'm back on track

några dagar sen jag skrev nu, har haft fullt upp.

torsdag:
jobbade 15-20.15 med jeffan.
vi hade snustjuvar som gjorde kvällen stressande och intressant.
träffade annica på bussen så dissade lillen och jeffan.
alltid lika trevligt och träffa annica.
sandra mötte upp mig på stan.
yngeves för lite chips och choklad inhandling.
hem till mig och steka hamburgare.
götta oss och öppnade upp en vin flaska som vi delade på framför inlåsta och nöjespokalen.

fredag:
jobbade 9-15
mötte upp sändra på stan efter jobbet.
hemköp för att handla kvällens middag.
lövbiff och bakpotatis hemma hos sandra.
gjorde i ordning oss och kollade på idol.
vin,cider,vodka och laktrisshots.
in till grannen för mer förfest med han robban och gurra.
taxi till 55an.
platens.
maxim.
55an.
platens.
la en spya utanför hamlet.
taxi.

lördag:
vaknade upp hos sandra.
vi tog oss till mcdonalds.
hem och sova en timma och sen kom morfar och hämtade mig.
middag hemma hos mormor.
lam, fläskhare med andra goda tillbehör..det bästa vildlökssmör med baguette.
alla drack utom jag och mamma typ.
mådde sådär, smsade kvällens trevligheter med sandra.
dansbandskampen eller förfest hos emil.
det blev priso och sen dansbandskampen hemma hos sandra.

orkade inte ens se klart filmen utan jag gick hem och däckade istället.

vaknade vid tre inatt.
telefonen ringer.
simon.
fan ta honom, att han aldrig fattar.

sjukt i imorse, finns inte ett tecken på att han ringt mig i natt...hmm skumt.
samma sak att det står att den sista jag sms'at är jeff och det stämmer, men innan hans namn står evelina...hmm sandra och jeffan smsade jag samtidigt igår kväll...skumt att hon bara hoppat bort från listan.
spöken??
börjar fundera påt....

är så rastlös.
en dag som denna man önskade man jobbade.
bakade scones imorse, kollat på grey's.
nu ska jag klä på mig och tralla ner hem till mamma.
sugen på ett långt bad och lite sällskap.
får se om jag hittar en bio partner tills kvällen annars går jag förbi hemmakväll på vägen hem från mamma och hyr ett par bra filmer själv.

nu kan det vara försent och säga som det är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0