husmor

alexandra har så rätt, idag är en bra dag!

vaknade tidigt, trött men inatt när det inte varit fullmåne så har jag sovit som en prinsessa.
började tvätta.
satte på lars and the real girl (hyr den, underbart bra) som jag inte orkade se sen igår efter ett långt och underbart telefonsamtal med fröken borga.
nu har jag precis pratat med sandra och varit på ica.
hade glömt garnering som i dumlekolor och florsocker till min bakning idag.
har även pratat med vårdcentralen så jag ska dit vid tre, skulle egentligen börjat jobba då men får skjuta fram det lite.
efter ha googlat mina symtom så tror jag att jag haren halsböld, ont gör det i halsen i alla fall så jag hoppas farbror doktorn kan hjälpa mig.

kakan står i ugnen och växer så fint.

så jag tar en tyst minut för mig själv, och tänker på alla er som låg sömnlösa i natt.

nu ska jag gå och göra min dag till den bästa, förslår ni gör detsamma.
hästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0