happy birtday to you!

gratulerar på födelsedagen min vän / boss...nu är det inte långt kvar till pension. (håller åldern hemlig pga din åldersnojja)

ännu en morgon som jag bort sovd.
vaknade nyss av telefonen.
mamma ringde och undrade om jag vill jobba nästa helg i trädgårdsföreningen med henne för och hjälpa ove, och visst det kan jag väl ställa upp på.
sen ringde jeffan och undrade om jag kunde jobba söndagskvällen för lisen kanske har svininfluensan.
gud vad poppis jag är på arbetsmarknaden idag då.
men skönt och jobba extra eftersom jag tagit semester när jag ska till oslo.

ska snart trycka i mig ett knäcke, göra mig fin fin och tralla ner till mammi.
ska hänga där lite innan jobbet tänkte jag, få någon god lunch och lite kvalitetstid.
ikväll jobbar jag med extra så börjar halv fyra och kör som vanligt till åtta med jeffan, tror även jimmy idag då dem ska få upp allt julgodis...äntligen!

julen är här....

kussen undrade när jag skulle komma till stockholm och se hennes nyköpta lya...jag funderade en stund och så här blir det.
14nov fest
15e nov jobba
21e nov jobba
27-29nov oslo
4e dec barnvakt
12e dec personalfest
19-20e dec jobba

se hur hon jobbar i juletid, annars får det bli framåt januari...
fullt upp, men det är trevligt det med!

nehe mot mamma nu då.

dagens vänskap:
jimmy,återigen grattis
borga, igår var jag riktigt stolt över dig...gratulerar till en bra presentation och en enorm mognad inför och under telefonsamtalet med you know who
sandra pullan, ha så jävla roligt ikvälll då på din bowling och personal utgång som du tjatat ihjäl mig med i veckor nu.

hästa!


Kommentarer
Postat av: Borga

Tack Natta, det värmde!!! :) du är bäst! loove u <3

2009-11-12 @ 15:47:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Borga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0