gossip girl

halva veckan, eller nästan halva har gått.

sämsta veckan på länge.
har inget att se fram emot, jobbar hela helgen.
men behöver en depp vecka ibland.
har sovit dåligt ännu en natt, oroligt.
men varför oroar jag mig, det som sker det sker.
har precis sett ett nytt avsnitt av gossip girl, precis så jag vill att min morgon ska börja.
lyssnar på depp musik och försöker ta mig upp ur sängen för att sätta på partymusik och städa.
frukosten hoppar jag, aptiten finns inte där.
hoppas på en större lunch här hemma i mitt lilla kök.

nu är det bara att blicka framåt.
hiphop kväll på strandgatan 14e november
oslo 27-29e november
personalfest 12e december
fira min födelsedag med liza,marlena,borga,jeffan,pumba,kjella och james m.m 24e december

have we lost what we had inside these lines?


Kommentarer
Postat av: Borga

det blir bra natta, jag lovar dig!!! jag är också inne i någon slags svacka, trots att jag och rasmus har beslutat oss för att vara ihop haha ;) pusss min skatt!

2009-11-04 @ 16:09:48
URL: http://www.metrobloggen.se/Borga
Postat av: Anonym

Anledningen till att du sov dåligt inatt var för det var fullm¨åne. Man gör tydligen de. Det gjorde jag också! Och flera st på jobbet..

2009-11-04 @ 18:43:48
URL: http://sandradees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0