Gilles Marini

vilken dag, min lediga dag.
vaknade sent.
bakade scones.
började ladda ner brothers & sisters avsnitt som jag kollade på ända tills frugan ringde.

gjorde mig lite fin för henne.
vi gick till priso och handlade lite grejer till våran matlagning.
gick hem och gjorde maten som vi åt framför tvn.
tillbaka till priso då suget tog överhand och vi handlade julmust,chips,godis,choklad och dipp.
hem och moffa oss, snacka lite skit.
sandra dj'ade vid spotify och vi drömde oss tillbaka till 10års åldern och alla dess discon.

sandra sa idag att hon inte vart förvånad när jag sa att jag hade gråtit till när fransmanen (i serien) flög från frankrike till usa, ringer på sarahs dörr och säger "pardon me, i'm lost and i wonder if you can help me?" innan dem sen slänger sig i varandras armar och grov hånglar.

jag säger det, jag är FF..film fuckad för livet. ingen som lär ringa på min dörr från frankrike, men drömma kan man ju alltid.

hon var också ledsen att jag inte hade lagt upp en kontakt annons om mig själv, för den hade hon gärna velat läsa.

och det finns egentligen inte mycket att säga eller skriva.
jag letar efter en som ringer mig efter jobbet och verkligen vet att jag behöver komma upp ur sängen just den lediga dagen och få i mig lite god mat. vi inhandlar lite mat ihop, gå hem och lagar till något fantastiskt gott som vi äter tillsammans framför tv'n. vi öppnar upp en chips påse, kanske tar oss en öl medans vi snackar lite vardagsskit eller minnen från våran barndom / ungdom.
sen går jag hem med världens leende (i den barnvänliga versionen), får sötaste sms'et och vaknar dagen därpå och den är inte den dagen är inte denna sig lik.

jag har tills nästa sommar på mig att hitta någon och sandra med för då ska vi åka på dubbelsemester med våra karlar. vi ska åka till ullared i våra foppa tofflor och spela paketspelet och lite tp på deras camping i antingen en stuga eller i en husvagn.

JAJEMÄN, DET SKA VI!

nu ska jag dock sova, imorgon är det en vanlig dag med jobb.

en riktig blow job klockan halv tre en fredagsnatt får vänta, tills dess får shoten duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0