en tidig lördagsmorgon

hade mig en helt underbar fredagskväll igår, borde ha såna oftare.

åkte direkt hem efter jobbet, vilket typ aldrig hänt förrut.
på med myskläderna, dem är viktiga en fredag.
städade och rensade som aldrig förr, lovely!
lagade röd thai curry gryta med jasmineris som är min matlåda idag och var min middag igår kväll, duktig tjej!
tog fram gött i göttet och göttade mig fram idol ensam från början tills frugan joinade mig efter jobbet.
vart knappt en hel cider, halsmandel svällde av alkholen så jag fick inte ner hela.
sandra gick hem, jag internetade en stund innan jag sedan tog ett vitt piller (ipren) och somnade som en prinsessa, har också fått sovit hela natten utan smärta.
har lite ont nu på morgonen, morgonen är alltid smärtans tidpunkt tror jag.
skippade frukosten idag, tar den på jobbet sen vid nio istället...en banan och lite saft får hålla blodsockret uppe så länge.

snart vankas det som sagt jobb, 7.45-20.15!
lite skönt känns det att sandra med jobbar 7.00-20.30!
vi är två om det, bättre än att vara ensam.
gäller och tänka posetivt i alla lägen.
nu köööörrr vi liksom....

ska sätta på nedladdningen av grey's så jag har något lördagsmys när jag kommer hem ikväll...

snart oslo, fram tills dess blir det skavlan varje fredag.
och om ni väntar er en kommentar om att min älskade rabih åkte ur idol så kommenterar jag det inte mer än dem tårarna sandra fick se rinna nedför min kind igår när situationen ägde rum. punk slut....

händer det, så var inte vi menade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0