det var inte igår

gud vad denna vecka har varit busy.

i onsdags kväll efter jobbet så mötte jag upp frugan som alltid.
vi gick till 55an och tog oss ett par afterwork.
när vi kom in sa achemed "bjud dem här tjejerna på garderoben" så himla snällt av han och sen när jag skulle köpa chilinötter från niklas så slapp vi betala och inte bara det när vi sen hade ätit upp dem och gick ut och rökte så fyllde han på dem så sött.
älskar det stället, it feels like home nu efter alla dessa år tillsammans.

finns ju en särskild anledning till varför jag kanske kommer börja gå dit lite mer nuförtiden med :P

vaknade tidigt på torsdagsmorgonen, helt död eftersom huvudet inte hade sovit den natten med redbullen jag drack på 55an precis innan jag skulle sova, illa.
men ändå så gick jag ner till köpmansgränd för att möta upp syrran och mormor för en hel dag i norrköping.
åt på någon fin liten botique där maten smakade alldeles för mycket oliver för mig.
shoppade en del, mina skor to dream för som jag kan sova i om det skulle vara så och en även en super nice bag.

kom hem och jag hann upp till mammi för lite mat och ett varmt bad innan jobbet.
jobbade med grisen.

väntade in sandra på resecentrum och prioriterade frugan framför att göra matlåda.
satt hemma i hennes soffa och disskuterade livets alla frågor innan jag sedan jätte trött trallade hem till mig coh fixade och donade lite med dem nya grejerna, innan jag somnade.

idag har jag jobbat, härligt arbetspass.
mötte upp syster i stan och gick förbi bolaget där jag stod med legget i munnen för att sen svara på ett sms och när jag skulle betala var det helt plötsligt borta och jag visste inte vart det tagit vägen.
men efter att folk stirrat ihjäl mig och jag skämts lagom mycket så hittade jag det och kunde få min alkohol.
hem till syrran där jag fortfarande är, körde pizza hemkörning nyss....mums filibaba!

ska snart se idol och sen klarar jag inte mycket mer av denna mån-fre veckan. är helt slut efter veckans alla bestyr.

imorgon ska jag jobba på julmarknaden i trädgårdsföreningen 10-17, för att sen möjligtvis entra stadens uteliv.

på söndag hoppas jag innerligt på en new moon bio med borga, BOKA PRONTO BORGA!

pratat med pappi idag med, alltid lika trevligt och höra från honom..hände ju inte varje dag liksom. men jag fick säga vad jag önska mig i julklapp / födelsedagspressent och det var inte en persisk matta, hehe!!

även kussen har jag hunnit prata med, så nu är det bestämt att när frugan åker hem från stockholm den 26e december så åker jag upp dit för en fre-sön helg hos kussen i hennes nya bostadsrätt.
gjorde bort mig på högatalartelefon för hennes lammkött nyss så det ska bli ypperligt spännande och träffa honom när han redan också gjort narr av min fina östgötska med!

nej nu blir det slumra lite innan idol.
hästa la vista folks....


Kommentarer
Postat av: Borga

klart jag bokar!!! men bokar imorgon, klockan 21.00 bion blir mysigt va?;) 105kr kostade den st :P jag tänker köra en "pappa betalar" vi hörs imööörrn pusss puss min fina vän!

2009-11-20 @ 22:59:59
URL: http://metrobloggen.se/Borga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0