det börjar närma sig med storm steg

både för morgondagen då det ska ske ett samtal eller fler.
fasar för vad att komma imorgon.
men förändring måste ske.

idag har jag tvättat hur mycket tvätt som helst så allt är rent och fint för min resa och när jag kommer tillbaka.
ätit en god frukost framför ett par spännande bones avsnitt och sen såg jag crazy & beautiful filmen som var alldeles för länge sedan jag såg.

sandra, ja jag grät..vad tror du om mig? :=)

trallade ner till stan och vandra runt med syster,moster och mamma.
hann även en liten snabb lunch innan jobbet.

jimmys och min städ onsdag, mycket intressanta samtalsämnen...som alltid.
fick jobba i mina nya fina arbetskläder som hade kommit idag, sånt gillar vi.

kom hem för ett par timmar sen.
var tvungen och ta tag i tvätten och få ordning på den och fått packa det som ska med på fredag.
mina packningar brukar sluta i total katastrof och 40 kilos packning men denna gång packade jag vuxet och männskligt.

imorgon måste jag få ordning på den enorma disken och sen inhandla alkohol / växla pengar.
sen är det bara bege sig till jobbet för ett arbetspass, det sista innan man säger adjö till företaget i fyra dagar.

måste bara säga att idag har jag anökt om liv.sjuk.hemförsäkring..vet att jag är efter men bättre sent än aldrig och sen har jag anmält mig till donationsregistret.
bestämde mig äntligen för att dónera, är ju livrädd för att bli hjärndöd så det är därför jag har avvaktat..jag vet helt sjukt men sån är jag.
men endast för transplantationer har jag valt, är fortfarande inte bekväm i min tankegång att dem kanske bara ska använda mina organ för att disikera i en lärosal även om det är för forskning.
måste fylla i mitt donationskort med och lägga i plånboken och sen informera nära & kära.
som tur är har man ju bloggen och er som vittnen, så nu vet jag alla.

nej sömn nu, det lär man ju inte får för mycket av i helgen.
hästa!

kapitlet är slut och nästa har på börjats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0