coat of many colors

nu sjunger dolly för mig, jag ler och känner mig tillfredsställd.

usch dagen har inte varit bra.
mr someone på jobbet attackerade mig efter lunch, jag försvarade mig och högg tillbaka.
dagen gick och jeff drog upp dagens tidigare händelse på ett mindre posetivt sätt, han var sitt klumpiga jag..men samtidgt förstår jag honom.
allt som allt slutade med att jag spenderade en halvtimma på toalett golvet med mascaran utkletad i hela ansiktet.
jeffan knackade på dörren, han har sätt mig i värre dar så han fick komma in och där satt vi en bra stund och pratade om allt.
så jobbigt när en mr someone förstör så mycket för så många.
blev i alla fall lite skratt bakom all bort gråten mascara och en stor bamsekram med grisen innan han och jimmy sedan åkte hem.
det kommer bli bättre och det vet jag, tur man har grabbarna och många av dem andra man kan både gråta och skratta med.

så underbart när man ringde mamma mitt i alla tårar, alltid mamma.
och hon sa dem bästa sakerna, mamma säger alltid dem bästa sakerna.
det har hon fått från sin mor som också är bra på att säga bra saker i rätt lägen.

mötte upp sandra efter jobbet.
promenad hem.
bjöd henne på kvällsmat och kladdig kladdkaka framför tv'n.
berättade om min dag och sen pratade om det vi jämt grubblar på.
32 sandra, hoppas på en tidigare siffra.

nej nu mera dolly.
imorgon ska det tvättas som det inte gjordes idag.
sen träffa mamma och jobba.
låter väl som en ypperligt bra dag.

Now I know we had no money.
But I was rich as I could be.
In my coat of many colors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0