xoxo, gossip girl



idag har jag sett säsongsavslutningen av gossip girl, BÄSTA. längtar som fan till hösten nu och säsong tre. sen har jag sett säsongsavslutningen av bones. sett sista avsnittet av prison break någonsin och även av one tree hill. känns sjukt så många år som jag följt den serien och missat ETT helt avsnitt på alla dessa år och idag var den slut. kommer aldrig mer få se ett nytt avsnitt med peyton och lucas o dem andra. sorligt, en epok har kommit till sitt slut.
grey's har jag problem med så får se avslutningen imorgon om den funkar bättre då annars blir jag vansinnig!



I LOVE YOU TOO (kommer leva på det hela sommaren och se om avsnittet tusen gånger till efter denna dag och dem hundra gångerna jag sett det idag)!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag kan glädja dig med att det blir en sjunde säsong av OTH, men Lucas och Peyton kommer antagligen inte vara med =( I love you too!! Det var sååååå bra!!!!

Xoxo

2009-05-20 @ 09:35:27
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0