what the fuck, did just happened??

alltså jag ska ta det från början.

jag och min käraste vän sandra gick en regning dag som gårdagen var och hyrde tre filmer. twilight, how she move och någon tredje. vi köpte läsk, ett kilo godis och ostbågar och trallade senare hem till mig.

vi ser dem två första, vi gråter som vi alltid gör och njuter av tillvaron. vi ser på grey's avsnittet på tv som sandra inte sett tidigare.

sen....

spårar....

det....

ut....

vi tar ju oss såklart en varsin grogg och vi slutar ju som sagt aldrig med en utan det hann bli tre samtidigt som vi som vanligt hade lite allvar / sentimental snack om allt som rör oss i livet.

hmm..funderar vi...ska vi gå ut så måste vi bestämma oss nu??

tror ni vi gick ut?

....klart vi gjorde.

platens och där rockade vi fett till den grymmaste musiken som spelats där på länge. också rätt roligt folk.

vad tror ni hände sen?

.....efterfest SÅKLART ni känner ju oss.

och den kyssen som tagit sex år att komma, kom faktiskt om jag bara inte hallunicerat fram det....

en underbar natt, morgon, förmiddag eller ja vad det nu blev.

och hur kom vi hem?

jo sandra och jag satt med solglasögonen på i bagageluckan på en målarbil med allt som fanns där bak.

finaste entren mitt i centrala linköping, två brudar kommer ut med solglasögon ur bagageluckan på en målarbil med lite färg i arslet.

sen entrar vi mc, fortfarande med solglasögonen PÅ!

och där slutar väl sagan, eller tro inte vi sovit hemma...nej här hemma har allt skett efteråt vi två kärringar kan ju aldrig sitta / ligga still eller hålla käft.

men nu är tystnaden kommen men då ska jag snart förbereda mig för jobbet och kvällen efter det.

ERIK HASSLE KOMMER TILL STAN!!

då kööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: P

HAHAHA!!!

Fy fan :)

2009-05-07 @ 15:00:41
URL: http://panteas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

det är bara förnamnet!

2009-05-07 @ 15:02:07
URL: http://kebabnatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaaa såå ballt asså

2009-05-07 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0