vill aldrig mer höra ordet grillkol

igår var det jobb, 8-20. och att skriva något om det, FY FAN! det var snorvarmt ute så då blir det typ 800 grader i butiken, 8000 kunder på en dag och alla skulle ha kött,grillolja,tändvätska,briketter,kött,kyckling och det sista GRILLKOL.
när jag och edvard stängde och gick ut på parkeringen så var det helt knäppt tyst. första gången på dagen jag njöt.

iaf så drog jag hem och på en snabb halvtimma gjorde jag en total makeover till fashionista och drog ut på stan för att möta sara,mahira och nanna. satte oss på stora torgets uteservering och jag njöt att sommaren äntligen kommit till torget. hur mycket folk som helst, alla ansikten känner man ju klart ingen. där skulle jag kunna sitta hela sommaren, fan vad jag njöt.

mest glad var jag när sara och jag började prata om annie och hennes jobb på rhodos och att jag vill åka och hälsa på. men vill ju inte åka själv, men sara bara, jag vill följa med! nanna kunde inte, men mahira verkar med sugen och pantéa brukar väl med vara sugen på allt.
så nu jävlar annie ska vi komma och sätta klackarna på rhodos gator. v 24 skulle vara perfekt, precis innan semestertiderna drar igång. måste få svar på mitt mail från bettan med så man vet att allt står rätt till.

hehe igår pratade vi faktiskt om att i sommar ska vi faktiskt få saker att ske. fatta vad nice en roadtrip oslo-köpenhamn-berlin. vore ju så värt det!!!

nehe nu är det redan fint väder och jag sitter här hemma precis nyvaken. sitter och väntar på att få åka till jobbet, för såklart när solen är framme så ska jag jóbba.

nu duschen!, hästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0