trodde aldrig jag skulle bli av med henne...

...tihi!!

let me tell you about yesterday

söndagen är ju inte ens värd och nämna alla vet ju redan vad som hänt. tar bara en höst mer än vad jag trodde att komma dit jag vill men i vår då jävlar!
just nu ser jag faktiskt lite fram emot hösten med dem kurserna jag just kommit på att skriva ner på min ansökningsblankett till infokomp.

men men igår vid åtta tiden så trallade jag ner och mötte sandra utanför min port. vi skulle till netto och köpa snacks innan vi skulle upp till mig och se klart våran sista film vi hyrde förra veckan.

vi började kvällen med ostkaka, grädde och sylt. filmen satte vi på men struntade i att se. istället lät vi munnarna ta över och det pågick i timmar. musiken på i bakgrunden, speciellt back to di bone låten som i just l o v e. framåt småtimmarna tog vi oss två varsina vodka redbull, som smakade underbart gott. klockan var närmre tre när vi trallade mot sängen.

mysde ner oss båda i mina säng och jag kunde inte sluta skratta eftersom rumpan gick i ett...heheh!!
(sandra och jag är inte blyga av oss och inte heller så fina i kanten om man säger så)
dem flesta tjejorna skulle väl dö om dem så eller hörde vad vi både pratade om och gjorde i varandras sällskap.

idag vaknade vi vid lunch. åt frulle, satt framför tv'n / datorn och slappade. gjorde lite mat som vi åt och sen vid halv fem så följde hon mig ut till busshållsplatsen, när bussen kom åkte jag till jobbet och sändra gick hem.

har jobbat med inkompetenta daniel idag, står egentligen inte ut en minut till med han men vad ska jag göra liksom?
höll på och dö när jag satt i kassan en sväng och en kille från det rätt nyliga förflutna ( sa till honom för ett ganska kort tag sen att jag inte ville följa med han hem för han hade en massa kondom paket på golvet, vem säger en sån sak liksom)...varför inte bara säga nej istället..typiskt mig!!. han kom i alla fall in med sin mamma (han bor inte ens i närheten). jag vart så röd och så allt man kan bli. ville verkligen bara gömma mig...hoppas jag aldrig mer hamnar i den situationen.

nu har jag sett senaste the hills och gossip girl (som slutade precis så som jag ville, när det bara är ett eller två avsnitt kvar)

har one tree hill och 3 brothers & sisters avsnitt att se nu, yippiee....!!

imorgon blir det städa och packa dag för 04.30 på torsdag morgon åker jag till sthlm tills på måndag

hästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0