tidsfördrivning

väntar på att en nedladdning ska bli klar så passar på att svara på dessa kliché frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
26 ½
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Min käre vän Sandra
3. Hur lång är du?
173 hela centimeter
14. Vilken är den senaste filmen du sett?
How she move
5. Vem ringde dig senast?
Sandra
6. Vem ringde du senast?
Sandra
7. Vad stod i det senaste sms:et?
Hej, ska vi ha något gött till filmen?
8. När såg du din mamma senast?
Ungefär kl 21, sen har hon vart uppe och kissat ett par gånger efter det med 
9. När vaknade du idag?
Halv tolv, Sandra hade sovit över och vi somnade rätt sen
10. Vilken är din favoritjulsång?
Någon Lisa Nilsson låt
11. Vilken är din favoritplats?
Stångån
12. Vilken plats föredrar du minst?
Längst bak, längst in på en fullsatt buss Göteborg - Oslo
13. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
Förhoppningsvis utbildad pedagog inriktad mot ungdom och missbrukarvård. Har en karl. En eller två knattar om inte fler. Bor i ett litet hus med en liten trädgård. Kör en söt liten bil eller en stor Hummer. Fortfarande träffar Sandra på en vodka redbull någon gång ibland.
14. Vad skrämmer dig?
Döden alla gånger om
15. Vad fick dig att skratta senast?
Antagligen något jag eller Sandra gjorde/ sa igår eller idag
16. Hur stor är din säng?
1.20 m 
17. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar
18. Sover du med eller utan kläder?

Endast trosor
19. Hur många kuddar har du i sängen?
Två stycken, men jag sover på en i taget
20. Är du social?
Hehe..är det en fråga eller ett påstående!
21. Vad är din favoritmaträtt?
Grillat, färskpotatis och någon god sås eller kinamat på mingan
22. Tycker du om kaffe?
Räknas chailatte? Ingen större fantast
23. Kan du spela poker? 
Gammal traditionell kort poker kan jag men ej TH 
24. Tycker du om att mysa?

JA!!!.
25. Vill du ha barn?
Absolut, oavsett hur jag får dem
26. Kan du några andra språk än svenska?
Ja, det kan jag
27. Har du åkt ambulans?
Ja, tyvärr
28. Havet eller pool?
Pool, slippa alla äckliga djur och natur skit
29. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och utgång
30. Äger du dyrbara smycken?
Nja dyra och dyra men det är äkta guld
31. Vem är den roligaste människan du känner?
Hmm...min storasyster
32. Sover du med gossedjur? 
Inte längre, men jag saknar den lilla krabatten från barndomen 
33. Vad har du för ringsignal?
Soulja Boy - Kiss me thru the phone
34. Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge, Tyskland, Frankrike, Danmark, Bulgarien, Cypern, Finland ( i alla fall någon timma)  
35. Vad är närmast dig som är rött just nu?
Min hårsnodd.
36. Flirtar du mycket?

Så mycket jag kan
37. Kan du byta olja på bilen?
Nej 
38. Vilken var den senaste boken du läste?
14 år till salu, nu läser jag Innan jag dör
39. Dansar du i bilen?
Jag dansar så ofta jag kan
40. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper?
Kurserna jag vill läsa på Infokomp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0