suprise.

vilken underbar dag.

som vanligt är ju tisdagar min favorit dag för att nya avsnitt av gossip girl, one tree hill och the hills släpps.
denna dag var det inget annorlunda.

jag gick till netto och köpte lite smått och gott och sen gick jag hem och lagade ihop mig en fantastisk köttfärspaj med paprik,rödlök,champinjoner och coktailtomater. till det hade jag en sweet chili sallad...mums!!

sen kollade jag då på mina gossip vänner och oth vänner. jag grät en hel del som sagt, ni må kalla mig töntig men jag kallar mig empatisk och ärlig..heheh!

åkte och jobbade.

nu är jag hemma och har precis sett the hills. såg mig och sandra framför, vi hade lätt bråkat som jayde gjorde!

imorgon är jag ledig, undra vad man ska hitta på för skoj då. någon som är ledig och sugen??

ska imorgon i alla fall göra en hemmagjord pizza, i got skills in the kitchen liksom.

är sugen på en överaskning, kanske det blir en snart. vem vet!

hästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0