släppa taget om sitt eget hjärta och komma utanför sitt skal.

har spenderat dagen med sandra. gick och hämtade nere vid busshållsplatsen, sen har vi gått runt på mormors veranda och sett förjävliga ut och bara njutit av solen och livet. lagat oss lite god mat och spelat lite yatzy.

mormor och morfar skjutsade in oss till stan och hem till mig en snabbis så jag fick byta kläder och duscha och sen vidare till cicco där vi suttit några timmar och tagit oss en mys pys fika i det härliga vädret. syrran och lisa kom förbi en svänga, alltid trevligt!!

nu är jag hemma, lyssna på underbar musik. saknat min musik och bara få sitta själv och lyssna dessa dagar när jag sovit borta och haft fullt upp.

det är nu dem värsta tankarna eller kanske man ska säga dem bästa kommer fram. förra gången jag öppnade upp mig och var så redo för kärleken så gick det ju åt helvete. eller nej helvete ska man inte säga, hade "kontakt" med han senast idag och allt känns underbart, det där man att man fortfarande kan vara "vänner" funkar verkligen om man bara ger det lite tid. jag vill veta att han har det bra och att allt går bra för han. skulle jag träffa han ute, skulle jag tycka det var jätte kul att få se han, men jag skulle inte känna mer än det. dem såren läkte lite fort när man väl kom till instinkt men ändå det var tufft under den korta tiden i alla fall.

jag orkar inte bli ledsen igen när jag dem senaste månaderna varit så lycklig och verkligen levt livet.

men man måste våga för att vinna...sägs det ju!

kom fram till det nyss, min dröm partner är en manlig sandra. (det ska du veta bettan så om jag någon gång byter till att bli lesbisk, passa dig jävligt noga)

imorgon ska jag träffa sändra vid 11, köpa med oss lunch och sätta oss nere vid ån och sola tills jag ska tralla till jobbet vid halv fyra.

nedräkning i timmar nu, men jag tror det kommer gå super...vi hoppas på det i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0