sjukt sliten.

fy fan länge sedan jag var så här sliten.

konserten kom jag ej hem ifrån förrän efter tolv igår.

upp kvart i åtta imorse, inte en minut för tidigt.

jobba, och eftersom som vanligt våra kära medarbetare från arbetsförmedlingen med noll känslan för jobb var sjuka så fick jag sitta i kassan nästa hela arbetspasset. men det var verkligen perfekta dagen för det. kroppen mådde okej, med huvudet var långt efter.

mysig fredagsfika, med jimman och jeffan efter jag hade slutat. det hela slutade med att jimmy kastade vatten från diskborsten på mig och jag häller äpplejuice på honom. så är relationen mellan mig och min chef.

hem och sedan dess har jag knappt rört mig ur soffan sen jag kom upp ur badet.

sett senaste grey's som by the way var ett av dem bästa. många leende och mycket gråt kan summera det hela. och nu har jag sett klart bones med som inte gjorde det hela bättre, bara en massa mer tårar.

ska orka se så ska det låta och sen ska jag lägga mig och läsa innan jag kort därefter kommer somna in som en ängel som äntligen får sova.

tagit på mig att jobba jenny's pass imorgon så blir jobb 15-20. men så länge det är det här vädret skulle jag kunna jobba dygnet runt om det vore så.

längtar till torsdag. tre slitsamma dagar av jobb i stockholm och sen shoppa, träffa släkt och sen partaja lite.

jag har inte ens vant mig vid förändringen. låter det sakta sjunka in, vill inte förhasta!
hästa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0