så här ska dagen börja...

sms:
men tjena snygging!! sjukt kul att vakna till ett sms från dej, saknar dig också o allt gossip :p shit va kul med intervju, de kommer säkert gå skit bra, du måste uppdatera mig sen! själv är jag ledig i dag så ska snart gå till beachen :=) ha det bäst bettan o take care of linkan! puss!

// bettan aka. annie

samtal:
äru party eller??

// bettan aka. sändra

fan vad kärlek det är bettorna i mellan, saknar oss tre och våra galenheter.







har i alla fall sett sista avsnitten av grey's nu. hur det kommer fortsätta i höst återstår att se, mycket kan hända.
gud vad tomt det kommer bli nu, inga serier att följa förutom the hills. eh jag har en massa andra serier och ta igen och det har jag ju hela sommaren på mig att göra.

förresten tack setterberg för igår, det värmde att få höra dem orden du gav mig. att vara modig och stark är inte alltid lätt, men du fick det och kännas så. vet att du förstår mig! mycket kärlek babe!!!

nehe nu har jag duschat ska snart göra lunch, sen hämta ut kläder från posten.

sen är det PARTY ONSDAG MED SÄNDRA DEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: bettan

kunde du inte hitta bättre bilder eller..?

2009-05-20 @ 13:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0