helt plötsligt en helt ny vändning

fick THE CALL idag. från lärarcentrum i vansbro där jag sökt ky utbildningen ungdoms- missbrukarvård i örebro.

YIPPPIEE!! jag är kallad på intervju den 3e juni, jag ska verkligen få till detta. jag vill jag vill jag vill...

och kanske i höst, kan jag äntligen...och kan detta ske...oh jag vill inte drömma mig bort för fort men jag förtjänar verkligen detta för jag vill verkligen detta och människorna jag kommer hjälpa kommer ha väntat på mig hela sitt liv. jag ska ge mitt allt på intervljun och sen OM jag kommer in.

nu har jag pratat med allt och alla! folk är så underbart nyfikna och underbart omtänksamma. så sött alla, tack för all love and support!

uttråkad som fan, ringde sändra. pallade inte att vi skulle skriva på msn mer. slutade med att hon nu överger ljungsbro och kommer till mig och stan för att vi tillsammans ska äta den nya aioli hamburgaren som precis kommit till mcdonalds. vi båda är så sjukt sugna på att smaka den. sen lär det väl bli grey's ihop!
vi överlever inte utan varandra tydligen och inte utan mat heller, tihi..

vill bara avsluta med att säga att jag total diggar dig min kära vän anna setterberg. du ger och du tar. jag ger och jag får så mycket ut av våran vänskap som just nu är visa msn men det går så bra så. önkar dig all lycka nästa helg. och tack för att du sa att jag kommer bli saknad och att mina kommentare är guld värda. jag kommer saknar er lika mycket nästa helg. jag önskar jag kunde vara med er..men aldrig säg aldrig...tihi

hästa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för de fina orden! Värmde i hjärtat att läsa dem.. Hoppas du hade en fin vistelse i hufudstada..

Du kommer vara saknad.. o jag kommer vara full i kastrull ;-) KRAM /A

2009-05-16 @ 16:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0