från att sväva på rosa moln till och ramla hårt ner till jorden

har haft en underbar start på dagen. sandra och jag möttes vid elva snåret och trallade in på hemköp för att köpa med oss lite lunch. tog ett bra tag men till slut lyckades vi. gick ner till stranden nere vid scandic. otur eller kanske man ska säga tur nog stod en massa grabbar och byggde ett tält precis brevid oss som ska vara till hamnfestivalen i helgen. lite ögongodis!! vi la oss i bikini och bara glassade i solen, käkade våran goda lunch, rökte och snackade lite skit. helt fucking jävla underbart!

när klockan var så pass att jag behövde gå så sa vi hejdå och jag trallade vidare till jobbet helt svettig och äcklig. men men, bara och jobba på.

blev bussen hem, och nu sitter jag här med knallröd / bränd näsa...SNYGGT!!!

har kollat på the hills, tackat ja till att se jonas och hans band spela på lorien't nästa torsdag, lite bra musik är aldrig fel så jag och sandra ska tralla dit en svänga tänkte vi, pratat med den förregående nämda personen säkert 3 gånger och nu pratar jag med setterberg om l o v e.....

som sagt, om det inte vore för dig setterberg så hade jag förmodligen fortfarande svävat högt på mina rosa. men vet att du tog ner mig för att du bara vill mitt bästa, and for that i thank you!!

nej om man skulle sova nu och sen se om färgen fortfarande är kvar när man vaknar imorgonbitti.

blire partyonsdag imorgon eller inte, det återstår att se....

hästa la vista!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0