en vecka och ta tag i saker.

har lovat mig själv att jag ska ta tag i saker denna vecka, iofs fel vecka men en tid kan man ju alltid få ändå.

var och låg i ett långt bad nyss, hade ett par missade samtal från jobbet, så ska åka in och jobba 17-20. jobbar med jenny så det blir trevligt!

lagt upp lite nya bilder på facean. men inga bra på mig själv, det där hippiebandet ogillar jag starkt på kort. måste börja ta lite mera kort, är så kul och ha. som i onsdags har fyra kort på sandra i samma posé det är allt jag har. roligt!

nej om man skulle ställa sig och laga till en jävligt god lunch.

denna vecka kommer han, men vem ska följa med? återstår och se....

hästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0