snart kommer hon!!

idag har jag haft en pensio dag hemma.

legat och läst HELA förmidddagen och eftermiddagen. så nu mina vänner har nathalie läst ut snabba cash. ja kan ju inte säga annat att jag valt rätt inför framtiden. har gett mig ännu mer sug...

sen vart det blatte lunch med falafel och yoghurt med mynta a la irani style.
efter det vart det svensson med kladdkaka som jag sedan smälte choklad och även garnerade med gelé hjärtan, det ni!!

kafferep hos sandra med annie. tre tjockisar ätit en massa paj och kaka och kollat tv.

nu är jag hemma igen och skapligt irriterad. ringde ett vanligt mob nr förrut en signal när jag var hemma hos sandra. skickade ett sms. vem?? inget svar ännu. vill ej ringa upp med tanken på allt man hört om fejk nr osv. skulle kolla upp nummret nu när jag kom hem på hitta. se men inga träffar. jävla SKIT då. blir tokig av att inget veta..

om två veckor kommer kussen hit, fredag-måndag. det ska bli så kul och visa henne allt och alla. ser ju säkert inte ut som det gjorde för 10 år sedan och jag umgås ju med lite nytt folk sen dess. mahira du kanske kan visa henne hur man tigger pengar i denna stad på krogen, hehe. nej men då ska vi slå oss tillsammans och visa den snobbiga stockholmare hur man festar a la linkan way. kommer inte bli lätt för henne!!

nu ska jag lägga mig och läsa veckorevyn och sen sova, är trött i huvudet efter alla sidor jag läst igenom idag.

we drop the drama, tar upp dem vita flaggorna och sen leker vi med livet...

hästaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0