snabba cash

vilket hets om denna bok. nanna och jag disskuterade den förrut och nu ringde sandra och hade läst ut den och var så uppe i varv om att jag snabbt skulle läsa ut den. lugn lugn bara..jag har lite mindre än hälften kvar. ska snart lägga mig och läsa för kvällen.

nu har jag bestämt mig för att inte längre ta vänner för givet utan visa dem att jag uppskattar dem.

men mina bästa vänner är ändå mia och klara och dem har nu tagit uppehåll, eller i alla fall för min del som sett sista avsnittet på svt play. jag kommer sakna er kära vänner, men sandra och jag ska tala om er varje vecka tills dess ni kommer tillbaka till våra liv.

sökte ett jobb förrut, mycket lättare och roligare när man redan har ett jobb. ett dröm jobb, man kan ju alltid hoppas på det bästa.

nej nu the city och sen snabba cash.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0