skoskav sätter stopp!

nedräkning till jobbet nu. åker om en kvart, ska bli skönt med lite jobb träffa kunderna osv
blir tyvärr ingen promenad dit idag. efter mitt första försök igår då jag gick med tårar hem pga av den uppkomna skoskaven som sedan resluterade in en kvällspromenad med annie då jag fick gå med massa plåster och gummitstövlar har idag gjort att jag avvaktar denna dagen och hoppas på att gå hem från jobbet imorgon om det blivit lite bättre.

på kvällen igår innan jag träffade annie kollade jag på filmen systrar i jeans - andra sommaren. var så sugen på en tjejig tonårsfilm som är så förutsägbar den bara kan bli. och det fick jag!!

efter promenade med annie så gjorde jag mig i ordning och gick och träffade kussen. vi trallade till maxim där kareoken var i full gång. bästa på hela veckan är kaeroke kvällarna på maxim! drack lite smått bara, fick två män till vårt bord som gjort en affär på 20 miljoner samma dag så det firades så klart med skumpa och riktigt god sådan med.

efter jag och marlena sjugit lite så trallade vi vidare till platens där vi avslutade kvällen med lite mingel och jag och två tjejer till hjälpte en tjej som satt inlåst på toan med sin egen spya på hela golvet. jag öppnade dörren, tog tag i mobilen som låg i spyan och fick torka av den medans dem andra tjejerna hjälpte henne och hennes skor. jag tog mobilen och gick och sökte efter hennes vän med en lättsam beskrivning. i sista sekund så hittar jag denna tjej i garderoben och vi lyckas återförena dem fulla vännerna så dem kunde gå hem. slutade med att jag och dem andra tre tjejerna, bara "bra tjejer, bra gjort" hehe och sen gick vi åt tre varsina håll.

vad gör man inte för varandra, bra karma har detta gett mig om inget annat!

idag har jag sovit ut. kollade på center stage-turn it up..dansfilm, förutsägbar, snygg tjej och desto snyggare kille..LOVELY!!

blir en tredje film efter jobbet men nu så måste jag åka!!!

hästa la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0