minnesförlust.

när jag träffade hanna hemms hos alex i lördags och hon bara " men dig har jag redan träffat på efterfesten", jasså vilken efterfest? och sen fick jag en lång förklaring, tom om hur mycket hon hade skrattat åt allt roligt jag hade sagt. kul att man satte ett leende på någons läppar

men jag

JAG MINDES INTE ETT SKIT!, visst att jag var snor full men är jag inte som alla säger, alltid det nuförtiden.

denna vecka i onsdgas och i lördags, men hur kul har jag inte då!

man lever bara en gång, men vet iofs inte hur länge till min lever klarar mina vodka redbull.

jag har alltid levt på ett sätt och ett sätt alltid, gö så mycket minnen som möjligt samtidigt som du har så roligt som möjligt med folk som sätter ett leende på dina läppar och inget annat!

nu ska nya bilder upp på ansiktsboken, HÄSTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0