min offentliga kalender

här kommer allt gött jag ska göra inom den närmsta framtiden:

i helgen är det reunion fest med brudarna från gymnasieklassen
21e mars är det personalfest med utgång på harrys
27e-30e mars kommer min kusin hit från stockholm. en massa skoj ska vi hitta på!
9e april kommer carro m pojkvän hit från oslo och ska partaja här med mig och en kompis till
16e-20e april åker jag till nanna i östersund och martin i umeå och hälsar på
2e eller 17e maj (har inte bestämt mig än) så åker jag till oslo och hälsar på brudarna och partajar loss
v 24,25 lr 26 åker nog sandra och jag ner till rhodos och hälsar på annie som då jobbar där nere
juli, hultsfred som jag innerligt hoppas blir av
i juli eller augusti ska jag och mahira åka och hälsa på sara på hennes nya ort

sen kommer det med all sannolikhet hända en massa annat och spontana trevligheter!

let the fun begin!

Kommentarer
Postat av: Nanna

I can't wait!!

2009-03-10 @ 14:36:32
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0