min lediga helg har kommit till sitt slut...

oj oj oj, bortgjord är bara förnamnet.

i lördags så var jag först hemma. gick och handlade en massa god mat och sen lagade jag till mig en fajitas lunch. på kvällen vart det reker. började dricka när melodifestivalen började. efter två rätt starka groggar så kände jag mig skit full för det bara kokade i ansiktet. hade inte sminkat mig   än och tänkte att det var bäst och göra det innan jag blev fullare. visade sig att jag hade reagerat på något och såg ut som en prickig korv i ansiktet. hände i oslo med men då var det på armen, vet i fan vad det är jag reagerar mot? scary!! men som tur är försvinner det rätt fort.

följde syrran till sin vän på stan och sen mötte jag upp mahira. vi drog till la scala efter sett platens kön. oh jäklar vad trevligt vi hade, sitta och snacka en massa skit och jag som till och med fick gå bakom baren och göra mina egna drinkar. jag sa till salim, säg till när det är en sexa, tillslut kände jag själv hur mkt av glaset som togs upp av is och vodkan och frågade är detta verkligen en sexa?? nej nej nu är du typ uppe i en 10a men du ska bli full så det blir bra, hehe!! 70kr fick jag betala för det glaset, snacka om att det inte är dyrt och bli full där inte. sen gick vi vidare. mahira sa att han och jag stod och höll hand och att jag hade sagt det högt till henne men sen har jag hållt på med en gammal kändis framför honom resterande kvällen. VA?? hur hände allt det här. hans kompis tjej och jag vart bästisar på burger king så vi sprang på toa ihop och gjorde en massa skoj. men så fort jag dragit med min snubbe på efterfesten så gick jag hem. var ju så himla full. minns ingenting på vägen hem, hur jag fått av mig kläderna osv.

har tydligen ringt den sista i världen som jag ville ringa eftersom jag inte vill verka needy för honom mer. men ändå vaknade jag upp till ett sms där det frågades vad jag ville han? och jag kollar mina uppringa samtal och ser att jag vid fem hade ringt han. WHY??

ringde nanna, och var fortfarande full vid tre tiden. hehe roligt var det!
pratade med sandra tror 4 gånger på telefon igår
och sen med mahira med, hon som fyllde i lite luckor..heheh var bättre innan hon berättade

sara,, såg att mahira hade skrivit till sara att det var en femkrona kväll i repris, och sara det var du verkligen och DU var verkligen saknad.

nej nu ska jag dra iväg ett sms om bio ikväll till min partner in crime, måste ut på stan och hitta arbetsbyxor, gå ett varv runt ån, och kollade på min resa östersund-umeå i april. ska först till nanna och sen vidare till martin, trevligt trevligt!!

hästa la vista!!

ps. ni måste se seven pounds med will smith, en av dem bästa filmerna jag sett på länge. så vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0