jag är så lycklig!

oh vilket fint väder, det vädret ska jag lätt ta en tripp i runt ån sen, precis som när jag trallade till jobbet igår. kände som jag flög fram för att jag njöt av vårvädret så mycket.

kan ju inte vara annat än lycklig i detta vädret!

igår efter jobbet så kollade jag på gossip girl och sen gick jag och la mig och läste, hänt extra & glamour. nu har jag inspiration till max om jag inte redan hade det.

skickade ett sms till min kära vän nanna och precis när jag tryckt på "skicka" ringde kvinnan mig, hehe! jag kommer ihåg när jag bodde i norge och nanna i usa, det var så skönt sätta sig framför datorn och ha ett samtal med en vän hemmifrån som verkligen förstod, för hon själv var i samma sits. vi inte hur många webbkonversationer vi hade där man både kunde gråta och skratta, prata om barnen eller senaste raggen. skönt var det och vi hjälpte varandra något enormt, du hjälpte i alla fall mig! samma nu, vi har en bra kontakt när vi bor i samma stad, att ha den lyxen att kunna glida med ut på landet och fly denna innerstad är något jag älskar, jag ser nog rätt rolig ut i mina kläder och skor men jag lär mig mer och mer och snart kommer man kunna mista mig för en bonde. men någonting händer när vi flyttar isär, vi tar vara på vänskapen på ett helt annat sätt. som inatt, 1½ samtal om allt möjligt, det är ju så härligt!



jag tror ibland att vi tar varandra för mycket för givet, ringer vi varandra så är det för att ses inte bara för att höra hur den andra personen faktiskt mår. men det gäller och mötas halvvägs, jag vet att dem jag gör det med är också dem som gör det med mig. folk är stressade, jag är stressad men ett sms tar inte mer än en sek eller två, sånt biter verkligen inte på mig.

idag ska jag kolla på one tree hill, the city, gå ett varv runt ån, gå på stan och sen säga hejdå till min käre vän anna som flyttar till rhodos i helgen..bettan, bettan och bettan splittras ännu en gång!

imorgon ska jag jobba

på fredag ska jag jobba, och sen ska jag tvinga en vän som heter sofie och träffa mig, var inte igår vi sågs men nu jävlar.

på lördag ska jag jobba och sen är det den efterlängtade FIRMAFESTEN

på söndag kommer jag vara bakis och då ska jag även jobba

hela veckan klar!, sånt gillar jag!

ha en bra vår dag, för det ska jag verkligen ha...

Kommentarer
Postat av: Nanna

Oh, jag är mållös!! Jag håller med till 100% <3

2009-03-18 @ 15:33:54
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0