detta är sista gången jag gör detta!

JAG HAR FORTFARANDE NR 070-0146536, om vissa och då menar jag Pantéa har glömt bort det.

flickan vars namn jag nyss nämde läste för cirka en vecka sedan att jag inte längre har så mkt gemensamt med en viss person (hon och hon är den ända som tagit åt sig) vilket det bara borde vara också för det handlade om henne. men det var en känslan som jag fick den dagen, den veckan och den stunden. jag är inte konflikträdd och kan lätt ta upp till diskussioner med främlingar så som vänner och det vet du Pantéa så hade jag kännt att det varit så stort att det var värt att nämna så hade jag gjort det. inte så att ni behöver sitta och vänta på det att jag ska skriva det i min blogg först, please.

av den osäkerheten som du då fick av att läst detta ( jag kallar det de) så när du då träffade mig utanför platens i fredags som du så sött nämnt för mahira och nanna så NEJ jag ignorerade inte dig. vet inte om dramat hade blivit fulländat i en tjejs huvud då men jag känner dig och vet att av vad du tidigare hade läst fick dig och hälsa på kära mimmi först. hade det varit som alltid hade jag kunnat vända på mig efter lett mot er och sen du eller ni kommit fram och tjenat på mig. lägg det inte på mig när vi var två och nej av vilken jävla anledning skulle jag inte hälsat. oh drama drama....

och vet inte vilken reaktion du förväntar dig att av en bok vi lite svagt på skämt nämner under våran fika du sen helt plötsligt råkar komma på och skriver ett helt inlägg om dumpa mig och han är inte intresserad osv...du menar att du kan ge den till ALLA men sen på slutet bara måste skriva att den egentligen behövs köpas till en eller två men du vill ju inte krossa deras ego men din fina gest. give me a BREAK. alla känner tjejer bättre än så.

alla känner till min snubbe situation och JAG ÄR LEDSEN och jag förväntar mig att mina vänner ställer upp....eller förresten en trampar lite exta på just mina svagaste punkt för tillfället för att själv må lite bättre. men kom sen snälla inte och ljug om det, va ärlig istället! du gjorde det med flit och vi eller jag säger jag så blir det ingen mer drama vet att det var riktat till endast mig.

och nej om det var en fin gest för mig att gå vidare bättre så lyckades du verkligen INTE! du fick din vän till tårar om det var det du önskade och ville. en applåd då käre vän!

och nej nej du behöver inte tacka nu för dem gånger man hjälpt dig under dina bad times, du kanske vill bli trampad på för att lättare kunna se helheten och gå vidare men inte jag tjejen.

snälla ett blogg inlägg hur det sen är jag och nanna som är patetiska och gjort fel. vi är inte perfekta men ser du någonsin dina egna handlingar i denna situation som något annat än goda

detta är sista gången jag gör detta, det är patetiskt. du, ni har nummret.

om alla bara kunde sluta vara så konflikträdda och ta saker med folk personligen hade det ju underlättat något enormt men alla har ju inte det självförtroendet eller den viljan. tyvärr anser jag! men alla kan inte vara lika och så får det ju förbli då.

ingen av oss är den andra bättre!


men kom igen...kriser kan hanteras på annat sätt än via bloggar!


Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag håller med till punkt och pricka, kunde inte ha sagt det bättre själv.

2009-03-04 @ 23:39:19
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0