a trip down memory lane

jag mår hur bra som helst, i alla fall i jämförelse med bettan och bettan.

igår gick jag till jobbet, trallade på rätt bra i min fula andra skor eftersom jag inte kan ha mina vanliga pga skoskaven jag får av dem för tillfället. en liten stund i kassan och sen jobbade jag resten på golvet, fredagar ÄLSKAR jag. fan vad snsuskigt, roligt, skrattfullt det blir dem dagarna. så kul! en vecka kvar till firmafest, då jävlar!!

direkt efter följde jag med pernilla hem. barnvaksfredag, trots sofias hemmafest. pernilla och rikard åkte vid halv sex, och lisa hade gått på disco då trodde jag. jag jeppe och matilda drog på dj systemet med ass hög musik. aqua och amy diamond var dem bästa hitarna vi körde.under vårat egna disco.

mitt under min matlagning kom lisa, med tre vänner hem för på discot i hangaren var det inget så nu skulle dem på ett annat disco i västerlösa men det skulle inte börja förrän åtta så dem skulle hänga hemma hos oss till dess. deras fjortis parfymer kunde man känna av på 100 meters avstånd, men det var en lukt av ens förflutna kan jag lova er. och deras mobiler ringde det mer på än socialkontorets reception. SHIT, pratade med nanna..och det är visserligen 10 år sen man var i deras ålder men antingen känns det som igår eller känns det som en evighet sen dess. deras disco entre, 15 kr och vårat 120..det är nog ett tag sen i alla fall!!

kvällen slutade vi elva då vi alla däckade efter så ska det låta med CLAES BÄSTA MALMBERG och lasse holm, disco, film, mat och godis.

idag var det film med två katter liggandes på mig i soffan, mysigt värre och sen tog vi en biltur förbi rikard barndomshem där jag kom på att jag ätit flintastek för typ 12 år sen, hehe! och sen åkte vi till sjögestad motellet och åt god mat.

tog tåget hem och nu har jag duschat av mig all katt, hundhår och lera man får ute på landet. när jag gick från resecentrum så kollade jag in på min gamla gård där jag spenderat ett x antal kvällar med allt möjligt folk och sen när jag gick förbi den blå/grå dörren kollade jag direkt upp på matildas och deras gammla balkong.

gud man börjar verkligen bli äldre! men linköping vart man än är, är så fyllt av minnen från olika episoder i ens liv. i varje hörn har man minst ett minne.

ikväll är det melodifestivalen och förhoppningsvis harrys som gäller!!



oavsett vad alla i norge så säger, JAG VILL HA HENNES JACKA!!!

 sist men inte minst, GO SARAH!!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Ibland vill jag tillbaka, det var så mycket lättare då, men på den tiden hade jag ju inte dig, vilket är lite synd, för det hade nog varit minst lika roligt då som nu! Love YA!

2009-03-14 @ 20:46:42
URL: http://nannizen.blogg.se/
Postat av: Nanna

Lite missuppfattning, jag menade att det hade varit roligt ifall Nattis hade varit med på den tiden och delat saker som jag delar med mina andra vänner. <3

2009-03-16 @ 21:57:49
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0