when love takes over

spenderade dagen hemma ensam idag innan jag trallade i det hyffsat (blåsten) fina vädret. kom till jobbet skapligt och hann blossa en cigg innan jag startade.

en söndagskväll med edvard rullar alltid på bra!
går ju sjukt mycket bättre på jobbet när man går till toan, passar på att checka mobilen i skåpet och man fått inte ett, utan två gulli gull sms...me like!

latade mig med bussen hem. hade redan pratat med jeff, så när det sen ringde igen och kollade på displayen så stod det sandra pullan. jag bara va?? jag hade precis suttit och saknat henne (hon åkte till rhodos idag), brukar ju alltid prata med henne efter stängning speciellt på söndagar. och sen helt plötsligt ringer hon. stackarna, salles väska hade hamnat i egypten. salle och sandra har inte samma storlek heller så när salle idag hade lånat sandras bikini så hade den bara hängt på henne. det var bara en massa små barn hitills så inget var roligt än men det kommer väl antagligen!
men rappar på och kom hem snart, behöver min bettan! idag hade jag behövt komma till dig och bara svära en massa och kanske tagit en klunk vodka...

men sitter och pratar av mig med min chef istället, han förstår han! alla problem man har drar man med han! hehe stackarn och behöva lyssna på mig och mina tjejproblem!

en annan är ju ledig imorgon, så hoppas det är fint väder så man kan vara ute i det fina. skulle behöva ta igen mitt pocket läsande. vart sjukt illa med det på sistone!

sen på kvällen blir det lång promenad, fika och bio.

nehe om man skulle kolla lite på tv nu då, zappa runt lite!

puss och kram skumbanan



ingen sommar utan sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0