utan sol, får man finna lyckan någon annan stans...

och jag har hittat den idag.

vaknade av att syrran kom in på rummet och skulle låna min laptop. så då fick det vara dags och gå upp. satte mig med henne i vardagsrummet, mamma kom hem och joinade även hon.

när klockan slog tolv gick vi ut för att möta mormor på hennes lunch. vi gick till coffehouse by george och käkade pastasallad. dem är helt underbara där!

sen har jag hunnit med och köpa ett linne på gina, mascara, läpplans (som är LOVELY), puder och naglack på h&m, en massa alkohol på systemet och sen ett par walkingskor nike på stadium. mina andra nike är sönder i hälen och ger mig köttsår så jag behövde ett par nya till mina långpromenader. så nu är det i full rulle igen med ett par nya snygga sköna och bra skor. ME LIKE!!

nu sitter jag här, ska snart gå till jobbet, ska bara ringa syrran först och fråga om jag får låna hennes trännings vind jacka som jag kan ha när jag går i regnet idag.

jobbar med jeff ikväll, skönt det när det säkert kommer vara MASSOR med folk, dagen innan midsommar.

sara sitt arsle, sluta jobbet nu så du kan höra mina planer för midsommar. så vi kan bestämma något slutgiltigt!

ha en bra regning kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0