secret crush

äntligen är man hemma!

haft en sån underbar dag, som alla andra nuförtiden.

halv tolv gick jag ut och satte mig på torget ( mitt nya andra hem ) köpte mig en macka och en ischai med trevligt sällskap i form av syster, kussen, mamma, mammas vän jessica, mormor och sändra dee som är back in town efter rhodos.

vid halv två fick det vara nog, hann hem en svänga innan jag drog på mig hörlurarna, nike skorna och trallade min väg till jobbet.

sjukt konstigt att jobba med klas när annat folk är där eftersom när man jobbar med han eller edvard så är det alltid helg o då är man bara två personal. var annorlunda idag, nya gänget liksom. jag och grabbarna, sånt gillar vi. nej men fan så värt på jobbet alltså. älskar det palatset.

när jag berättade för jimmy idag med att jag ej kom in på min utbildning (som jag tror är ödet) så vart han riktigt glad, kul och se verkligen att man är uppskattad lika mycket som man uppskattar stället själv.
så nu är det jag på tempo i ett halvår / år till. spännande spännande!

jobbade stängning med chefen, mer sånt. det gillar jag! borga kom in en svänga och skvallrade lite om hennes tradera projekt. vart fan lite intresserad..folk vet ju hur mycket kläder jag har liksom! kanske skulle börja sälja mig av lite :=) köper ändå alltid nytt liksom!! hmm det är en tankeställare att ta sig en riktigt funderare på.

efter jobbet följde jag med chefen..eller fan ska jag kalla han jimmy..vet inte om folk tror det är något pök då liksom men men, jag följde med han till banken och sen skjutsade han hem mig. snällt!

han hem och slänga på mitt lite smycken och säga hej till mamma innan jag sen skulle möta stina, panteá, sandra och toba på en kaffe som sen även blev en öl på 55an.

by the way 55an. mitt fd andra hem. fan hängt där snart i 4 år i sträck. i perioder för dygnet runt typ. men har blivit betydligt MYCKET mindre på sistone. illa! förra gången jag var där så sa achmed ( ägaren ) att jag kommer alltför sällan nuförtiden och att jag är saknad och idag stod hans son i baren och sa typ samma sak. "fan du är ju typ aldrig här nuförtiden, har du övergett oss? du är ju saknad här" så snällt, att man får uppskattning för sina besök. man känner ju sig så välkommen!

man vet aldrig vem som läser ens blogg men det skiter jag i, jag ska börja bli mer framåt i kärlek..hehe och bartendern där (nämner inget namn) har ju jag haft en crush på i år nu. när han var framme vid vårt bord idag, så sa han nathalie någonting..och alla reagerade vi på att han sa mitt namn o vi  började direkt snacka om han hade sagt det eller inte efter han gått. han kom tillbaka med kvitto o svarade på våran fråga, eftersom han hade hört oss. "jag sa nathalie, klart jag vet vad du heter, alla vet vem du är"...iofs så gör ju alla det tänkte jag, men alla skiter jag i men att han gör det...det gillar jag!!
så i sommar, blir det mycket 55an häng kan jag lova!!....if you know what i mean

nu är jag hemma, hade egentligen bestämt mig för att tralla till jobbet imorgon biti men tror jag tar en sovmorgon, och sen trallar hem efter jobbet istället. det blir kalas!!

får se vad som sker efter jobbet imorgon, något hoppas vi på!
på onsdag talas det om grill  + utgång, ME LOVE den idéen!

nehe nu är det bästa o sova, imorgon vankas det jobb med grabbarna på tempo!

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0