så vidrigt hungrig!

nu ger jag upp all drama. nu ska jag förbli drama fri ett bra tag!

nu har jag gått i tre veckor och fått så mycket sms, telesamtal, jag har skrattat, gråtit, vart arg, tyckt illa om en annan tjej som jag inte ens känner eller vet mer än vad jag hört från en sida av storyn och sån är inte jag egentligen, jag bildar alltid min egna uppfattning annars, jag har tagit med mig mitt personliga liv till jobbet..sånt avskyr jag! dem ska förbli åtskilda.
mina stackars vänner som blivit indragna, men vad gör man inte för varandra. och sen dig då borga, men du vet hur jag känner för dig och situationen. det är lungan!!!

pratade ut med grabben efter jobbet idag, lite spänd situation innan stängning i mellan åt men vem hade inte kunnat gissa på det. men i alla fall, han är ju inte den lättaste att ta diskussioner eller såna samtal med i och med att han både är konflikrädd och inte den närmsta vännen med sina egna känslor. nej ska inte blotta han mer, han tog lite illa upp om förra inlägget och att han vart så offentlig. han är en underbar kollega och jag kommer faktiskt sakna hans dessa fyra veckrona då han har semester samtidigt som lite distans nog bara gör oss gott. allting kommer gå tillbaka till sitt normala sen, det ser vi nog båda till. så kul som vi har det, jeffan jag o jimmy och co.

måste bara dra ett par anorlunda saker med jeffan o mig o att det inte är en normal situation.

när vi stängde dörrn och var på väg ut så frågade jag om jag fick låna hans tröja. han trodde först jag menade den han hade på sig, men det gjorde jag ju så klart inte utan hans tempo tröja nu när han är borta eftersom jag bara har en och han har två. så dem skulle jag bara tvätta så kunde jag ta dem. schyrra!

sen började han med att ha det bra nu, jag kommer väl in någon gång ibland och är brun och fin. och då var jag tvungen att dra...jasså blir man det i sängen när man sätter på 92 or??? (internt) men hehe sjukt sätt och avsluta samtalet på. men visar karaktären i oss och våran "vänskap"

nog pratat om jeff på 4 veckor nu innan han sedan kommer tillbaka och ställer till med bus på jobbet.

själv går man på sitt sommar schema imorgon, 15-20. denna vecka som kommer blir det jobb, sen har jag semester v 27 och sen är det 5 veckor kvar av schemat.

börjar förresten bli orolig om dem tappat bort min ansökan. får jag inte brev hem imorgon måste jag ringa!

nej nu måste jag sova, vi hörs gått folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0