nostalgi

fy fan vilka underbara vänner man har!

både HÄR och DÄR!

först här då, träffade sara, pantéa och mahira på en msy pys stund nere vid beachen. precis som förra året, som tiden stått stilla! (eller inte för mahira if you know what i mean)

kollade på förra årets bilder innan jag gick hemifrån och så klart så ego som vi är så vart det nya idag.

här får ni bildbevis på underbar vänskap! speciellt mahira som stod vid bilen med mig i en timma och bara snackade om livets upp och nedgångar. älskar att vi alla är olika men rätt liksinnade, man finner vänner som är som en själv på ett sätt och komplenterar en på ett annat. det gillar jag!

förra årets beach häng:












2009 års första beach häng!














fick precis sms av underbara underbara carro m ölen:
nathalie jag vill åka till oslo med dig snart!
så glad jag blev, vi har ju pratat om det på sistone. fan februari sen vi var där sist.
så nu är det dags att ta tag i det, au pair gänget all over again.
oh vad jag saknar er tjejor!
karl johan, akta dig för snart kommer barnflickorna och röjer hela gatan



imorgon syns vi 20.00 i trädgårn för röj och raj, god natt tills dess att vi ses!
ps. fick precis mahiras kort med, orka göra om bloggen så nu blir det facean istället!

Kommentarer
Postat av: Nanna

snart joinar jag er!!! X

2009-06-24 @ 15:00:33
URL: http://nannizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0